Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur pe adresa bortis_impex@yahoo.com sau direct accesand formularul de mai jos .In urma solicitarii dvs pe email sau direct accesand formularul de mai jos , noi vom analiza cererea dvs , daca va incadrati in cele 14 zile de la data receptionarii comenzii , va vom trimite formularul de retur -toate detaliile sa preluam returul dvs si pentru a ne oferi toate datele necesare procesarii returului si contul bancar pentru restituirea contravalorii comenzii . Pentru suport telefonic 0740239140.
Conform ordonantei , politica de returnare a produselor in termen de 14 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa str.Crisului Fn, Sebis, Arad, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor !
ATENTIE !! PRODUSELE CARE SUNT ASAMBLATE SAU AU FOST ASAMBLATE DE CATRE CLIENT NU SE POT RETURNA ! !
Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de testare/returnare afişat în pagina de prezentare a produsului (14 zile ), nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.
Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Daca produsul returnat de catre client , ajunge la SC BORTIS IMPEX SRL desigilat si are urme de uzura , piese lipsa , lipsa ambalaj original , urme de degradare ca urmare a returului de la client catre noi sau alte degradari provocate de client , se va retine minim 30 % din valoarea produsului , in functie de situatie pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat (second hand).
Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat.
În cazul unui refuz din partea clientului , costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului (clientului) ,iar cererea de retur este respinsa !
Saltelele, pernele, lenjeriile, NU se returnează și NU se înlocuiesc decât Sigilate, fara urme de folosinta din partea clientului ,sau sa fi dormit/folosit zile/saptamani.
Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client sau prin curierul trimis de client.
Pentru saltele deteriorate la transport se va percepe o taxa suplimentara pentru aducerea la starea initiala (schimbare husa, curatarea chimica, etc.):
Vă atenţionăm că, în cazul rezilierii contractului de cumpărare, sunteţi responsabili pentru orice reducere a valorii mărfurilor datorată manipulării acestora în perioada de la livrare până la momentul returnării într-o altă modalitate decât cea necesară pentru a determina natura, proprietăţile şi funcţionalitatea mărfurilor.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră.
În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează să fie schimbat cu un alt produs, în formularului de retur, se va specifica de catre client acest aspect in formularul de retur
Produsul returnat trebuie să respecte Termenii şi condițiile de returnare a produselor.
În cazul schimbării, produsul ajunge în depozitul SC BORTIS IMPEX SRL după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni din momentul recepţionării produsului returnat.
Produsele achiziționate pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Produsele pe care doriti sa le returnati trebuie sa fie in ambalajele originale. De asemenea, acestea trebuie să fie neutilizate, nedeteriorate și potrivite pentru revânzare.
Coletul trebuie sa fie ambalat de client cu atenție pentru a evita deteriorarea lui în timpul transportului.
Trimite coletul printr-un curier rapid către punctul nostru de lucru , si anume depozitul din Loc. Sebis, str Crisului Fn . Compania de transport este la alegerea ta, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către tine la trimitere. Solicitarea curierului se face de către tine, iar coletul se trimite prin optiunea ”Trimitere standard “. Te rugăm, să nu trimiți coletele prin Poșta Română.
Rambursarea banilor se va face prin transfer bancar într-un cont valid de România, în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii produselor la depozitul central. Pentru comenzile achitate cu cardul, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.
Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data intrarii produslui in stocul nostru, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare pe care il regasiti accesand ACEST LINK.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare 0740239140 , si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.